שאלות נפוצות
- אין לי ניסיון קודם בבניית אתר - האם צריך ידע ומקדם?
- האם תהיה לי איזושהי מגבלה בהזנת תכנים לאתר?
- מה זה עיצוב אישי?
- מה צריך להכין טרם הפנייה לחברת בניית אתרים?
- האם אחרי שהסתיימה בניית האתר ניתן לערוך בו שינויים?
- מי מתחזק את האתר ומי מעדכן בו מאמרים?
- על מה יש לשלם כאשר בונים אתר אינטרנט?
- מה זה הריקוד של גוגל – The Google Dance ?
- מתי משתמשים בדף נחיתה?
- כמה עולה לבנות אתר אינטרנט?
- מהו המושג אלגוריתם החיפוש של מנוע החיפוש?
- כיצד תורם עיצוב האתר להשגת קהל היעד?
1. אין לי ניסיון קודם בבניית אתר - האם צריך ידע ומקדם?
מרבית לקוחותינו זו להם הפעם הראשונה שהם בונים אתר ומקבלים מאיתנו הדרכה מסודרת לפני שניגשים לעבודה ולכן אין צורך בידע מוקדם. אנו נותנים הנחיות מסודרות במהלך תהליך ההקמה של האתר ומה שידרש מכם בדרך כלל זה להכין את החומרים הדרושים לאתר ולהחליט על סגנון העיצוב הרצוי. לאחר ההקמה נדריך אותך איך לנהל את האתר באופן עצמאי ולהזין תכנים.
2. האם תהיה לי איזושהי מגבלה בהזנת תכנים לאתר?
אין שום מגבלה בהזנת תכנים לאתר
דרך ממשק הניהול שתקבלו עם האתר תוכלו להוסיף דפים ללא הגבלה ואם קיימת באתר מערכת מאמרים או בלוג ניתן יהיה להוסיף כתבות ללא הגבלה באמצעות עורך התוכן הקיים במערכת הניהול ניתן גם לעצב את הכתבה באופן עצמאי.
3. מה זה עיצוב אישי?
.עצוב אישי זהו עיצוב המותאם ספציפית לצורכי הלקוח ועל פי דרושותיו
הלקוח יידרש למלא טופס או להיפגש עימנו לשם קביעת סגנון העיצוב ודרישות העיצוב,לאחר מילוי הטופס נבחר תבנית עיצובית לאתר המתאימה לדרישות ונתחיל במלאכת העיצוב של דף הבית ושאר דפי האתר, הלקוח יקבל סקיצה ראשונית של דף הבית ועליה נערוך את התיקונים הנדרשים לפי דרישות הלקוח. התהליך יושלם לאחר שביעות רצון מלאה של הלקוח בכל הנוגע לעיצוב אתר.
4. מה צריך להכין טרם הפנייה לחברת בניית אתרים?
אף בעל עסק אינו יודע במדויק כיצד עומד להיראות האתר אותו הוא מצפה לבנות. בדיוק לשם כך נועדה פגישת היעוץ עם החברה הובנה לו את האתר המבוקש. כמו כן החברה הבונה את האתר לא תדע לייצור תוכנית עבודה קונקרטית אלא אם כן תקבל קווים המנחים מבעל העסק עצמו.
הקווים המנחים שעל בעל העסק להציג בפני החברה צריכים לכלול את ההגדרות, יעדי האתר ומידע כללי אודות היקפו וכמות הדפים שבעל העסק ירצה.
בשביל שבעל העסק ידע מה לבקש מהחברה מוטב שיערוך עבודת מחקר קצרה, יבקר באתרי מתחרים באותו ז'אנר וילקט דוגמאות רלוונטיות אותן רוצה שיופיעו ויוצגו באתרו.
5. האם אחרי שהסתיימה בניית האתר ניתן לערוך בו שינויים?
בשביל שהאתר שלכם יעמוד בסטנדרטים המקובלים היום ברשת, מומלץ לערוך בו שינויים לאחר הקמתו.חשוב מאד שבעת חתימת החוזה מול חברת בניית האתרים, עליכם לוודא שזה אכן אפשרי מצד החברה והם אכן לוקחים אחריות על ביצוע שינויים באתר.רוב חברות בניית האתרים לא יתנערו מאחריות אלא ימשיכו לספק ללקוח שירותי עדכון ושדרוג בעבור תשלום על שעות העבודה. חשוב לוודא שזו אכן המציאות במקרה שלכם, ובמידה וכן, כמה תצטרכו לשלם לחברה עבור כל שעת עבודה נוספת.
6. מי מתחזק את האתר ומי מעדכן בו מאמרים?
בד"כ החברה הבונה את האתר לוקחת על עצמה את האחריות לשדרג ולעדכן את האתר במידת הצורך, בעבור תשלום כספי נוסף.בכלל השירות אותו החברה מספקת, היא דואגת שאכן האתר יהיה מעודכן על פי בקשת הלקוח.בנוסף, החברה מציעה שירות של עריכת מאמרים, כך בעצם הלקוח יכול לחסוך זמן יקר במידה והיה צריך הוא באופן עצמאי לכתוב, לערוך ועדכן את המאמרים.
7. על מה יש לשלם כאשר בונים אתר אינטרנט?
עיצוב האתר- היות והפן הויזואלי משפיע רבות על חוית הגלישה של הגולשים. העיצוב צריך להיות ייחודי ומושך ולא עיצוב בסיסי ומשעמם.
חשוב מאד שהעיצוב יהיה מותאם לעולם המושגים של הלקוח ולקהל היעד.
תכנות האתר- התכנות הוא החלק הטכני של האתר. בחלק זה מקימים לחיים את כל ההיבט הויזואלי עליו חשבו. התכנות הופך את האתר מתמונה חד מימדית לאתר פעיל. ניתנת אפשרות גלישה, לחיצה על כפתורים, מעבר בין דפי האתר, ניווט ועוד.
דומיין- על כל בעל אתר לרכוש דומיין, מדובר בכתובת האתר, אותה כותב הגולש בשורת החיפוש ומקבל גישה לאתר האינטרנט.
אחסון אתרים- אתרי האינטרנט מאוחסנים על שרתי אחסון וכך נוצרת רשת האינטרנט הזמינה לקהל הגולשים הרחב. במידה והאתר אינו מאוחסן על שרתי האחסון לאיש לא תהיה גישה אליו פרט לבעל העסק ולחברה הבונה את האתר.
8. מה זה הריקוד של גוגל – The Google Dance ?
ריקוד גוגל נקרא כך מפני שכל תקופה מסוימת גוגל עורך עידכון של האינדקסים שלו לגבי האתרים. עידכון זה נקרא ריקוד כיוון שבמהלך תקופה זו של מופיעות תוצאות דירוג שונות עבור אותו אתר כיון שבמערכת גוגל חלק מן האינדקסים הספיקו להתעדכן וחלקם לא, וכאשר מבצעים שאילתת חיפוש הבקשה נשלחת כל פעם לשרת או מאגר אחר והדירוג זז באופן בלתי צפוי, באופן אקראי.תזוזה זו נקראת על ידי המשתמשים ריקוד גוגל.
9. מתי משתמשים בדף נחיתה?
כאשר חברה מעוניינת ורוצה ליצור דף פרסומי המתאר באופן ממוקד את פעילות החברה, מוצר הדגל של החברה וכד'. בדפי נחיתה אנו משתמשים בקידום ממומן של האתר באמצעות גוגל. יותר קל להעביר מספר שיווקי אחד באמצעות דף נחיתה לעומת אתר המכיל מספר רב של מספרים שיווקיים.
10. כמה עולה לבנות אתר אינטרנט?
ניתן לבדוק וראות שלרוב אין אתרים המזכירים בתכונותיהם אתרים אחרים, שוני והבדל זה משפיעים כמובן גם על העלויות, הצרכים והדרישות השונות יוצרים עלויות שונות.באופן כללי ניתן לומר כי בניית אתר אינטרנט תדמיתי לעסק תעלה החל מ-3,500 ש"ח, כאשר רוב העלויות הן חד פעמיות.
11. מהו המושג אלגוריתם החיפוש של מנוע החיפוש?
הנוסחה הסודית על פיה מנוע החיפוש קובע את סדר הופעת האתרים באתר החיפוש לגבי שאילתה של הגולש לכל מילת חיפוש או ביטוי ספציפית. נקבעת לפי פרמטרים רבים ומורכבים והיא הסוד הגדול ביותר של כל מנוע חיפוש.
12. כיצד תורם עיצוב האתר להשגת קהל היעד?
כדי שקהל הלקוחות ייגש לאתר לאחר בנייתו באמצעות עיצוב האתר- ההגדרה לקהל היעד היא קריטית בתהליך תכנון העיצוב הגרפי והחזותי לאתר. אתר האינטרנט צריך לפנות לקהל היעד הרלוונטי לחברה. מאחר ואנו מחפשים את קהל היעד בעולם האינטרנט תכנון הקונצפט הגרפי של האתר והמראה החזותי שלו ייבנה בהתאם לקהל היעד מצומצם או רחב בהתאם לחברה או למוצר אותו אנו משווקים.