אתרי סחר אלקטרוני
סוג מאוד מיוחד של אתרים, מעבר לאתרי תדמית, המיועדים לצרכים שיווקיים גרידא, ואתרים קטלוגיים המיועדים להנעה לפעילות רכישה ויצירת קשר עם בית העסק, הינו אתרי סחר אלקטרוני (Ecommerce) המשמשים כחנויות קמעונאיות לכל דבר ועניין, ומתבצע דרכם מסחר בין קונים למוכרים, בין יצרן לצרכן.
לאורך השנים שחלפו, הלך ונעלם החשש מפני תשלום דרך הרשת ואמצעי ביטחון והגנה גדולים וטובים קמו ועלו, כך שיותר ויותר אנשים הופכים את הפעילות הקניינית שלהם לאלקטרונית ומקוונת. גופים עסקיים רבים גילו את הפוטנציאל במערכת מסחר אלקטרונית, שפתוחה 7\24, ללא תורים וללא תשלום משכורות לקופאיות ומקפלות, והעלו את מרכולתם לרשת ולאתר הבית שלהם, או לאתר ייעודי המשמש כאתר משני לאתר הבית.
אתר מסוג זה חייב לשדר לקהל היעד הרלוונטי, במקרה זה, הצרכנים, כי מדובר בגוף מקצועי, אמין ובטוח. על מעצב האתר לזכור כי השימושיות (usability) הסופית צריכה להיות אקט של רכישה מקוונת ולכן יש הכרח להבטיח שימוש באמצעי האבטחה המתקדמים והאמינים ביותר על מנת לספק הגנה מיטבית עבורו, ובעיקר עבור הלקוחות.
אנו, בחברת webconcepts, מבינים כי מדובר בהשקעה לא פשוטה ולא קטנה, אך יודעים כי זוהי השקעה לטווח ארוך שמחזירה את עצמה, ואף מביאה לרווחים גדולים בפרק זמן לא גדול, אם רק בונים את האתר בצורה נכונה, מעודדים את הגולש לבצע כמה שיותר עסקאות, בקלות ובבטחה, ואף גורמים לו לחזור לאתר ולשבח אותו בפורומים שונים ברשת.