אתרים תדמיתיים

לאתר אינטרנט, ככלי בעל מטרות ייעודיות וממוקדות, יכולות להיות מספר פונקציות, שאותן מגדיר בעליו כבר בשלב המקדמי של האפיון, ועליהן מבססים מתכנני ומתכנתי האתר את ממשק המשתמש והעיצוב. סוג האתר שעליו נדון במאמר זה הוא אתר התדמית (image) שמטרתו הספציפית היא קידום העסק מבחינה שיווקית, והוא מהווה חלק אינטגרלי ומובנה באסטרטגיית השיווק והמיתוג. אתר כזה תמיד יהיה בעל עמוד בית מזמין, נוח לתפעול ובעל חווית משתמש מקסימאלית, אשר יקבל אליו את הגולש, יפרוס את עיקרי מהות העסק וה"אני מאמין" שלו, בדרך כלל בעזרת מצגת (אנימציה או פלאש) או, באתרים מושקעים במיוחד, עם סרטון תדמית משולב וידאו ופלאש.

דף הבית

עמוד הבית יוביל לעמודים פנימיים, בהם ייפרסו הנקודות המרכזיות והחשובות לבעלי העסק, בעיקר על ידי הכוונה ליצירת קשר או הכוונה למקום האטרקטיבי.

 

חשוב להדגיש כי אתר תדמית מהווה כר ובסיס להתרחבות עתידית לצורכי מכירה, אינפורמציה ועוד, והתכנות שלו משאיר פוטנציאל עתידי רב ולא מנוצל.

היעד השיווקי של האתר

אנו, בחברת webconcepts, מבינים את חשיבות היעד השיווקי ובעלי ניסיון רב בפיתוח סוג כזה של אתרים, ומערכות ניהול התכנים שלנו מכילות אפשרויות אינסופיות ליצירת דפי תוכן, הוספת וידאו, קטעי אודיו, תמונות, גלריות, קטלוג תמונות ופורטלים למסחר אלקטרוני. התשתית השיווקית מתחילה במחקר ובניית אסטרטגיית אופטימיזציה מלאה, המבוססת על מילות מפתח ופעילות קידום אתרים במנועי החיפוש המרכזיים. האתר יבוסס על תנועה, ווקאליות, הנעה מתמדת לפעולה, כך שהגולש הפוטנציאלי ייהנה מהשהות, יאריך אותה ויעזור לאתר לבסס מעמדו במעלה מנוע החיפוש.