פורסם ב Jun 4, 2017 על ידי יצחק נחמד - וובמסטר
הפייסבוק הוא במה נהדרת לקידום עסקים.
הוא מאפשר לך להציג את פרטי בית העסק, לקבל חשיפה אדירה ולספק ללקוחות מקום נגיש ובשימוש יומיומי בו יקבלו
מידע חשוב עליכם בזמן אמת. הפייסבוק מציע כמה אופציות עבור בתי עסק שונים! ישנה אפשרות ליצור בפייסבוק דפים למטרות שונות, או קבוצה שיש לה מעיין חיים משל עצמה.
אז מה עדיף בשביל בית העסק שלכם? ומה ההבדלים בין קבוצה ודף עיסקי?
על השאלות האלה ננסה לענות במאמר הבא-
דף עסקי בפייסבוק
דף עיסקי בפייסבוק הוא בעצם פרופיל אישי של העסק שלכם שם תוכלו להציג את העסק שלכם או את המוצר או אתכם
כבעלי מקצוע.הלקוח מצטרף אליו ע"י לחיצה על "לייק" וכך הוא מקבל עידכונים שוטפים. ברגע שהוא מגיב על אחד הפוסטים או מסמן ב"אהבתי" - זה יופיע גם על בקיר של כל החברים שלו. ככל שתשימו תוכן מעניין יותר כך יגדלו הסיכויים שהאוהדים שלכם יגיבו או יאהבו וכך תהיה לכם חשיפה גדולה במאות אחוזים.
לכן הדף צריך להיות מקורי ומגוון, ורלוונטי עבור קהל היעד שלכם, כדי שתעניינו וירצו להצטרף ולעקוב אחריכם. הדף בעצם מאפשר לכם לחזק את הקשר עם לקוחות ולהעמיק את ההכרות שלהם עם העסק שלך.
דף עסקי קל לעדכון, והוא מצויין בייחוד כשמדובר במוצרים שמתפתחים ומשתנים. ניתן לפרסם תמונות וסירטונים, כתבות וקישורים שיעצימו את תחושת הלקוח שבחירת המוצר או בעל המקצוע בעזרת הפייסבוק היא הנכונה יותר עבורו.
כמנהלי הדף אתם יכולים גם לבחור האם לקהל היעד תהיה אפשרות להגיב תגובה שתהיה חשופה לכולם. החיסרון היחיד בדפי פייסבוק הינו הצמיחה האורגנית האיטית יותר וקידום הדף שדורש יותר עבודה. הפייסבוק מציע פיתרון בצורת קידום פוסטים וקמפיינים בתשלום שאתם תוכלו לקבוע את היקפו.
ניהול קבוצה בפייסבוק
לעומת זאת- קבוצה היא שונה. קבוצה בפייסבוק היא הפרופיל של גוף מסויים, היא מקום מפגש וירטואלי של אנשים בעלי מטרה משותפת, תחומי ענין דומים. בקבוצה החברים יכולים לשתף מידע, לחלוק את תחושותיהם ולקבל תגובה ממנהלי
הקבוצה. יש בה נימה הרבה יותר משפחתית ואישית. בקבוצה התקשורת נעשית ביניכם לבין חברי הקבוצה בדרכים רבות: פוסט, הודעה, הודעה בוול, דוא"ל וצ'אטים.
יש אפשרות לארגן אירועים ולהזמין את החברים להשתתף. יש לכם שליטה על מי מאשר הגעה או לא. החיסרון הוא שיש פחות גמישות של שינויים מבחינת אירגון ואסטתיקה. בשל קצב העידכונים הגדול של חברי הקבוצה, קשה לעקוב אחר הודעות ופירסומים של מנהלי הקבוצה (אתם).
עכשיו, כשאתם יודעים מול מה אתם עומדים ויש מולכם את הפיתרונות והחסרונות- תוכלו לבחור מה הכי מתאים לצרכים שלכם
כמובן שאתם לא חייבים לבחור בין השניים, תוכלו תמיד ליצור את שניהם. בהצלחה!
מאמרים חדשים
מדריך לקידום בפייסבוק
פייסבוק הוא כלי עוצמתי בגלל מספר המשתמשים העצום שלו וכמות המידע שהפלטפורמה אוספת עליהם....