חנות וירטואלית להזנקת המכירות
הזנק את המכירות שלך ב - ONLINE
שנת 2021 הגיעה והגיע הזמן שלך, בעל עסק להקפיץ את המכירות שלך בעזרת פתיחת ערוץ רווח נוסף באונליין. תאר לעצמך כמה מכירות של המוצרים שלך מתפספסות כי אתה נמצא רק בעולם ה- OFFLINE.
תראה, אין ויכוח שיותר ויותר אנשים מבלים את הזמן שלהם בגלישה באינטרנט, ברשתות החברתיות ובחיפוש אחרי מידע במנועי החיפוש של גוגל. ובזמן שאותם אנשים תרים אחרי מידע או נמצאים בכוונת רכישה, אתה יכול להציע להם את המוצרים שלהם באונליין בכל מיני אסטרטגיות ושיטות שחלקן חינמיות חלקן ממומנות (בתשלום) שיובילו את החנות שלך להיות במרכז העניינים ולקבל את החשיפה המתאימה מאלפי, עשרות אלפי ואפילו מאות אלפי גולשים אשר יכולים להפוך ללקוחות של העסק שלך שקונים ממך שוב ושוב. - לשבירת הטקסטים ובעקבות המצב הזה, אפשר לראות שיותר עצמאים וחברות משנות את מודל הלימודים המסורתי, ומעבירות את השירותים שלהן לאונליין.
גם מכללות מסורתיות משנות את מודל הלימודים למודל שמתאים את עצמו לצרכים החדשים של החברה ועוברות ללימוד מקוון של קורסים אונליין. גם בתחום הביגוד והלבשה המצב אינו שונה וחנויות רבות ומוכרות מתחילות להרגיש את התחרות בכיסן ומתחילות להשקיע בחנויות מקוונות.
רשתות קימונאות כמו איביי, אמאזון ואלי אקספרס הופכות לאימפריות ענק שמוזילות את המחירים לצרכן. + לינק ליצירת קשר
למה להקים חנות באמצעות וורדפרס?
כשאתה מקים חנות עם WordPress, אתה דואג להיות בשליטה מלאה על החוויה כולה. כשאתה מוריד נושא, אתה יכול להתאים אותו אישית לצרכים שלך. אם האירוח שלכם נראה איטי, תוכלו לשדרג אותו או פשוט להחליף מארחים. אם תחליט שאתה כבר לא אוהב את כתובת הדומיין שלך, יש לך אפשרות מלאה לשנות אותה. אם אינך רוצה להשתמש בתוסף מסוים , אתה יכול למצוא תחליף.
וורדפרס אינה דומה לפלטפורמות אחרות שנותנות לך אפשרות אחת בלבד שקושרת אותך אליה לכל החיים, גם אם אינה מתאימה ב-100% לצורכי העסק שלך. אתה אף פעם לא תקוע עם וורדפרס: כי רק אם תחליט לעבור לפלטפורמה אחרת, אין שום דבר שימנע ממך לקחת את הנתונים שלך, שהם הדבר החשוב ביותר לעסק שלך.
וורדפרס אפילו מאפשרת לך לייצא את כל התוכן שלך, כולל פוסטים ודפים, בפורמט XML שימושי, ואילו ניתן לשמור את מוצרי WooCommerce שלך כ- CSV. והיא מאפשרת לך לייצא את ההזמנות ונתוני הלקוחות שלך.
האם כדאי בכלל לפתוח חנות וירטואלית?
לאנשים בכל רחבי הארץ או אפילו לכל העולם. מסחר אלקטרוני אולי נדמה כמו שוק צפוף, אבל זה עדיין שוק צומח עם גידול במכירות הגלובליות מדי שנה. אז אל תדאגו, זה לעולם לא מאוחר מדי לקפוץ פנימה ולהיכנס לתחום.
פתיחת עסק מקוון משלכם זה למעשה קל יותר מאשר למכור בדרך המסורתית. זכרו שבאינטרנט אין מגבלות בכל הקשור למיקום. לדוגמה, נניח שאתם גרים באזור המייצר יין ורוצים למכור את היין הטעים שלכם.
מכירתו באופן מסורתי דרך חנות מקומית תהיה די מאתגרת בגלל התחרות המקומית, אבל אם יש לכם אתר משלכם למסחר אלקטרוני תיהנו מיתרון גדול. זה יאפשר לכם למכור בכל מקום שתרצו וזה הבדל עצום.
פתאום, לעסק שלכם יהיו יתרונות רבים אחרים כמו כלים שיווקיים ברשת, רשתות חברתיות, מבצעים והנחות בהתאמה אישית, שעות פתיחה רצופות ללא הגבלה, דיסקרטיות ופרטיות, בסיס לקוחות רחב יותר ועוד ועוד.
עם זאת, לא משנה מה אתם מתכננים למכור, דבר אחד קריטי כאן וזה החנות המקוונת עצמה. אבל אל תדאגו, כי כאן אנחנו נכנסים לתמונה. חנות מקוונת מצליחה חייבת להיות טובה יותר מזו של המתחרים.
אנחנו מאמינים שהחנויות שלנו הן הטובות ביותר, מכיוון שכולן מכבדות את 7 עקרונות המפתח האלה:
- ניתוח מעמיק. כל פרויקט מצליח צריך לענות על כמה שאלות. מהי קבוצת היעד, המאפיינים שלה וכיצד להגיע אליה.
- עיצוב טוב. יותר מדי מעצבים מתמקדים רק בדף הבית. כן, עמוד הבית הוא חשוב, אך מרבית הלקוחות יגיעו לדף דרך מנועי חיפוש ישירות למוצר כלשהו. לכן אנחנו מתמקדים מאוד בדפי התיאור של המוצרים, בכפתורי הפעולה ובניווט קל באתר.
- אופטימיזציה למנועי חיפוש. התוכן הוא המלך ובעסקי המסחר האלקטרוני זה נכון במיוחד. יחד עם זאת, אתם יכולים לנצל את מלוא הפוטנציאל של האתר שלכם רק אם הוא מותאם נכון למנועי החיפוש. אין בעיה, השאירו את קסם ה-SEO לידיים שלנו.
- שילוב של רשתות חברתיות. הנה דוגמה אחת שתתן לכם מושג לגבי העניין. תנו ללקוחות שלכם את ההזדמנות לשתף את הרכישות שלהם עם חברים ברשתות החברתיות, ותראו כיצד מספר המכירות והלקוחות החדשים גדל.
- מנוע חיפוש אמין. הדבר הגרוע ביותר הוא כאשר לקוח מחפש משהו שאתם מוכרים, אבל לא יכול למצוא אותו באתר שלכם. אל דאגה, זה לעולם לא יקרה בחנויות שלנו מכיוון שאנחנו מקדישים תשומת לב רבה לפונקציונאליות של מנוע החיפוש.
- גרסת הנייד. מספר המוצרים הנמכרים באמצעות מכשירים ניידים גדל במהירות בכל שנה. אז אתם יכולים להיות בטוחים שהחנויות שלנו ידידותיות לטלפון הנייד.
- אבטחה. אחד מהנושאים הנמצאים בראש סדר העדיפות שלנו זה טיפול במידע אישי בדרך הנכונה. אחסון מאובטח של מידע כזה הוא חיוני לאמינות החנות שלכם. זו הסיבה שכל אתרי המסחר האלקטרוני שלנו משתמשים בטכנולוגיות אבטחה עדכניות.
אז למה לבזבז זמן כשאפשר להרוויח כבר עכשיו ממכירות אונליין שוטפות, מחכים לכם לשיחת ייעוץ עבור החנות הווירוטאלית בעתידית שלכם.